جمعه, 31 فروردين 1403

 



موضوع: گزارش بازدید از نمایشگاه بین المللی (درس کاربینی )

گزارش بازدید از نمایشگاه بین المللی (درس کاربینی ) 4 سال 3 ماه ago #118860

درس کاربینی مقطع کارشناسی مدیریت فرهنگی حسب دستور و هماهنگی استاد رجبعلی سالاریان
در روز پنجشنبه مورخ 28 آدرماه 1398 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.
کلیه دانشجویان ضمن حضور در نخستین جشنواره ملی نشر دانشگاهی که با هدف آینده نگری نشر دانشگاهی در سالن vip خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار میشد شرکت نمودند.
نشست فوق با حضور شخصیت ها و همچنین بسیاری دانشجویان و صاحبنظران در حوزه فرهنگ و چاپ ونشر برگزار شد.
سخنران با اشاره و یادآوری قوانین کپی رایت در کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس، اشاراتی به قانون و نظام حق مؤلف در ایران داشت که عدم اجرای همین قانون نصفه و نیمه را هم یک ایراد دانست.
وی در ادامه بر لزوم ایجاد نظام حقوقی و حق مولف تاکید نمود تا در بستر آن ناشران بتوانند براحتی کار کنند. در حال حاضر بیشتر قوانین بر ناشران است ولی مولف کار دیگری صورت می دهد.
دکتر سلگی از پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات نیز بیاناتی در مورد عدم نظارت و مداخله بر امور فرهنگی و ضوابط آن داشته و گفتند : هنوز نگرانی هایی در بخش ممیزه و واگذاری بخشی از آن نیز به خود ناشرین وجود دارد.
پس از پایان ھمایش دانشجویان در سالن ۲۵ نمایشگاہ حضور یافتہ و بازدید از غرفہ سایر دانشگاہ ھای برتر کشور،در غرفہ دانشگاہ جامع علمی کاربردی حضور یافتہ در ادامہ دکتر موسی زادہ معاون پژوھشی دانشگاہ علمی کاربردی ضمن خوشامد گویی بہ آقای دکتر سالاریان و جمع دانشجویان حاضر درغرفہ،آمادگی خود را در مجموعہ معاونت جہت پشتیبانی از طرح ھای پژوھشی دانشجویی اعلام کردہ و بیان نمودند پذیرای ھر طرح و نظر و پیشنہادی در حوزہ علمی و پژوھشی میباشند،و از آمادگی خود برای کمک بہ طرح ھای پژوھشی خبر دادند۰
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.