خوش آمديد,
مهمان
|
|
نگاهی به برند و برندسازی از دید مصرف کننده:
برای تعریف برند به این مسئله توجه میشود که مصرف کننده، با دیدن و شنیدن نشانههای مرتبط با برند، چه چیزهایی در ذهنش تداعی خواهد شد. نگاه به برند و برندسازی از دید شخصیت شناسی: اگر فرض کنیم یک برند مانند یک انسان است و تمام ویژگیهای یک انسان را دارد، چه شخصیت از انسان را میتوان به آن برند نسبت داد؟ ومی توان به گونه ای دیگری بگوییم: اگر مردم، به برند من به عنوان یک انسان نگاه کنند، مناسب است که آن را در قالب چه شخصیتی ببینند و شاسایی کنند؟ |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|