جمعه, 10 فروردين 1403

 



موضوع: تشکر از مدیر گروه

تشکر از مدیر گروه 8 سال 9 ماه ago #118041

سپاس و ستایش خداوندی را سزاست که کسوت هستی را بر اندام موزون آفرینش بپوشانید و تجلیات قدرت لایتزالی را در مظاهر و آثار طبیعت نمایان گردانید. بار الها! من با یاد تو ، به تو تقرّب می جویم و تو را به پیشگاه تو شفیع میآورم و از تو خواستارم، به کرمت، مرا به خودت نزدیک گردانی و یاد خود را به من الهام کنی و بر من رحمت آوری و به آنچه بهره و نصیب من ساخته ای، خشنودم قرار دهی و در همه حال به فروتنی ام وا داری.

«من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق».
بعنوان نماینده تبلیغات تجاری بر خود لازم می دانم از کلیه کسانی که دانشجویان این رشته را در کلیه مسائل و مشکلات یاری و همراهی نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. به خصوص از مدیر گروه دلسوز و فرزانه جناب آقای پوراشراف که در کلیه مراحل با خوشروئی،مساعدت و راهنمائی نمودند و همچنین ازمعاونت محترم دانشگاه استاد فرهیخته سرکار خانم نبی یان که وقت خود را بی شائبه در اختیار دوستان گذاشته و با دقت نظر خاصی مشاوره لازم در این خصوص ارائه نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. همچنین از کلیه اساتید این گروه صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
خسته نباشید
خدا قوت
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

تشکر از مدیر گروه 8 سال 8 ماه ago #118054

  • علی پوراشراف
  • علی پوراشراف's Avatar
با عرض سلام و ادای احترام
سرکار خانم نوابی از لطف و حسن نیت شما به مجموعه کمال سپاس و قدردانی را دارم. قطعا این احساس رضایت، با همیاری و هم فکری ریاست و معاونت محترم دانشگاه و هم چنین مدرسان دلسوز این مجموعه صورت گرفته و بنده نیز به نوبه خود از این عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.