خوش آمديد,
مهمان
|
|
بازاریابی به معنای اداره کردن و گسترش بازارها بمنظور تامین نیازهای خریداران و شناسایی نیازهای بالقوه است.
فعالیتهای تجارت را میتوان بترتیب تولید، تحقیق بازار، ایجاد ارتباط ، توزیع، قیمت گذاری و ارائه خدمات دانست. فلسفه اصلی مدیریت بازاریابی برچهار عامل استوار است که آنها را 4P می نامند: 1- مشخصات محصول 2- قیمت تعیین شده برای آن 3- جایگاه مناسب زمانی و مکانی برای عرضه محصول 4- عوامل تشویق کننده ای مانند تبلیغ و اطلاع رسانی که تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی می باشند. فیلیپ کاتر می گوید بازاریابی، هنر و علم شناسایی و خلق و ارائه ارزش بمنظور ارضای نیازهای بازار هدف برای دستیابی به سود است. بازاریابی به معنای اداره کردن و گسترش بازارها بمنظور تامین نیازهای خریداران و شناسایی نیازهای بالقوه است. فعالیتهای تجارت را میتوان بترتیب تولید، تحقیق بازار، ایجاد ارتباط ، توزیع، قیمت گذاری و ارائه خدمات دانست. فلسفه اصلی مدیریت بازاریابی برچهار عامل استوار است که آنها را 4P می نامند: 1- مشخصات محصول 2- قیمت تعیین شده برای آن 3- جایگاه مناسب زمانی و مکانی برای عرضه محصول 4- عوامل تشویق کننده ای مانند تبلیغ و اطلاع رسانی که تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی می باشند. فیلیپ کاتر می گوید بازاریابی، هنر و علم شناسایی و خلق و ارائه ارزش بمنظور ارضای نیازهای بازار هدف برای دستیابی به سود است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص مفهوم بازاریابی در بازاریابی جهانی می باشد که در جلسات قبل بررسی شده است. .
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|