جمعه, 10 فروردين 1403

 



موضوع: بازاریابی

بازاریابی 9 سال 2 ماه ago #109946

بازاریابی به معنای اداره کردن و گسترش بازارها بمنظور تامین نیازهای خریداران و شناسایی نیازهای بالقوه است.

فعالیتهای تجارت را میتوان بترتیب تولید، تحقیق بازار، ایجاد ارتباط ، توزیع، قیمت گذاری و ارائه خدمات دانست.

فلسفه اصلی مدیریت بازاریابی برچهار عامل استوار است که آنها را 4P می نامند:

1- مشخصات محصول 2- قیمت تعیین شده برای آن 3- جایگاه مناسب زمانی و مکانی برای عرضه محصول 4- عوامل تشویق کننده ای مانند تبلیغ و اطلاع رسانی که تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی می باشند.

فیلیپ کاتر می گوید بازاریابی، هنر و علم شناسایی و خلق و ارائه ارزش بمنظور ارضای نیازهای بازار هدف برای دستیابی به سود است.


بازاریابی به معنای اداره کردن و گسترش بازارها بمنظور تامین نیازهای خریداران و شناسایی نیازهای بالقوه است.

فعالیتهای تجارت را میتوان بترتیب تولید، تحقیق بازار، ایجاد ارتباط ، توزیع، قیمت گذاری و ارائه خدمات دانست.

فلسفه اصلی مدیریت بازاریابی برچهار عامل استوار است که آنها را 4P می نامند:

1- مشخصات محصول 2- قیمت تعیین شده برای آن 3- جایگاه مناسب زمانی و مکانی برای عرضه محصول 4- عوامل تشویق کننده ای مانند تبلیغ و اطلاع رسانی که تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی می باشند.

فیلیپ کاتر می گوید بازاریابی، هنر و علم شناسایی و خلق و ارائه ارزش بمنظور ارضای نیازهای بازار هدف برای دستیابی به سود است.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

بازاریابی 9 سال 2 ماه ago #110336

با سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص مفهوم بازاریابی در بازاریابی جهانی می باشد که در جلسات قبل بررسی شده است. .
موفق باشید
صفرلی
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: مسعود صفرلی