خوش آمديد,
مهمان
|
|
اين نظريه مي گويد رسانه ها در انتقال پيام ها نوعي اولويت يا برجسته سازي به وجود مي آورد. اين نظري باز هم تاثيرات رسانه ها را در حوزه رفتار محدود مي كند. اما رسانه ها با برجسته ساختن برخي از موضوعات مي توانند بر اطلاعات مردم تاثير بگذارند.
نقد نظريه : 1 - بايد توجه داشت در تعيين اولويت ها زمينه ها و ساختارهاي اجتماعي نيز تاثيرگذار هستند در حالي كه در برجسته سازي تعيين اولويتها صرفا به مخاطب نسبت داده مي شود. 2 - در بسياري موارد تمايز بين اينكه چگونه فكر كنيم و به چه فكر كنيم مشكل و ناممكن است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|