خوش آمديد,
مهمان
|
|
به نام آن که فکرت آموخت
باسلام واحترام به چندشاخص اشاره می شود الف-تمرکزبرمشتری ،رضایت مشتریان باافزایش اثربخشی به کارگیری منابع بانک ،افزایشه یافته وبهبودوفاداری مشتری باعث ماندگاری وارتقاموفقیت موسسه مالی می گردد ب-منش راهبردی ج-ارتقای میزان مشارکت کارکنان د-رویکردفرایندی ه-بهبودمستمر و-تصمیم گیری وبرنامه ریزی برمبنای واقیت ها |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام؛
بر اساس صحبتی که در کلاس داشتیم همان موضوع نخستی که پیشنهاد نموده بودید بهتر و مناسب تر است. لطفا آن را ادامه دهید. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|