پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



موضوع: شاخص های ارزیابی عملکرددرموسسات مالی وبانکها

شاخص های ارزیابی عملکرددرموسسات مالی وبانکها 9 سال 11 ماه ago #68411

به نام آن که فکرت آموخت

باسلام واحترام به چندشاخص اشاره می شود

الف-تمرکزبرمشتری ،رضایت مشتریان باافزایش اثربخشی به کارگیری منابع بانک ،افزایشه یافته وبهبودوفاداری

مشتری باعث ماندگاری وارتقاموفقیت موسسه مالی می گردد

ب-منش راهبردی
ج-ارتقای میزان مشارکت کارکنان
د-رویکردفرایندی
ه-بهبودمستمر
و-تصمیم گیری وبرنامه ریزی برمبنای واقیت ها
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.

شاخص های ارزیابی عملکرددرموسسات مالی وبانکها 9 سال 11 ماه ago #71417

با سلام؛
بر اساس صحبتی که در کلاس داشتیم همان موضوع نخستی که پیشنهاد نموده بودید بهتر و مناسب تر است. لطفا آن را ادامه دهید.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: محمد احمدی