خوش آمديد,
مهمان
|
|
استاد: جناب آقای گل احمدی
دانشجو: صدریه بلوری موضوع: خلاصه جلسه ششم درس ارتباط با رسانه آبان 93. مبانی ارتباط روابط عمومی و رسانه ها روابط عمومی: مجموعه ای از عملیات ارتباطی آگاهانه مبتنی بر برنامه و تحقیق است که با استفاده از شیوه های علمی و هنری بدنبال ارتباط با مردم و اطلاع یابی از نظرات آنان، تجزیه و تحلیل گرایش های مخاطبان و افکار عمومی بمنظور گفتگو با آنان برای رسیدن به تفاهم با کاربرد روشها و ابزارهای ارتباطی، نوشتاری، گفتاری، دیداری و شنیداری است. مهمترین اصول یک روابط عمومی پیشرو و آرمانی 1- اصل مخاطب مداری: ارجح شمردن منافع مخاطبان در برابر منافع سازمان است . 2- اصل مشارکت گرایی: مدل و الگوی ارمانی ارتباطی در روابط عمومی الگوی مشارکت آمیز است. 3- اصل اطلاع رسانی و اطلاع یابی: روابط عمومی ضمن عمل به تکلیف گزارش دهی به مردم از جریان امور بعنوان حق مسلم آنان و خود افشاگری برای توسعه سطح آگاهی مردم از روند امور و برنامه های سازمان ، اطلاع یابی از مخاطبان را مکمل اطلاع رسانی بلکه اولی بر آن مد نظر قرار می دهد.
پيوست:
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: حسن گل احمدي
|