پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



موضوع: تحقیق کلاسی

تحقیق کلاسی 9 سال 11 ماه ago #66991

  • علی موکل
  • علی موکل's Avatar
  • آفلاين
  • دانشجو
  • ارسال ها: 86
  • Thank you received: 39
ارادتمند استاد نجیبم و دانشجویان محترم


پاورپونت

بازار یابی تبدیلی

این شیوه بازاریابی،زمانی به کار گرفته می شودکه برای کالاها و خدمات عرضه شده شرکت،تقاضای منفی وجود داشته باشد یعنی مردم تمایلی برای خرید و استفاده آنها نداشته و نگرش منفی نسبت به به آن کالا ها دارند حتی حاضرند با پرداخت مبلغی از خرید و مصرف آن صرف نظر کنند.

بازاریابی مجدد
در بعضی از مواقع ممکن است تقاضابرای محصول مورد نظر کمتر از دوره های قبل پیش بینی شودو در صورت ادامه روند فعلی کالا یا خدمت مزبور،شرکت تعدادی از مشتریان خود را از دست بدهد چرا که تمام اشیاء،خدمات،ایده ها،تفکرات،مکانها و سازمانها در نهایت تقاضای متزلزل و تنزلی را تجربه خواهند کرد.
پيوست:
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
كاربر(ان) زير تشكر كردند: محمد احمدی

تحقیق کلاسی 9 سال 11 ماه ago #71420

با سلام؛
اولاً باید از تاخیری که در تایید مطلب شما داشتم پوزش بخواهم، هر چند بخشی از آن به دلیل مشکلات سیستمی بوده باشد. نکته دوم اینکه پاور پوینت پیوست شده، مطالب جامعی دارد و طبعاً عنوان و توضیحاتی که در بالا آمده بخش کوچکی از آن است.
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
مدیران انجمن: محمد احمدی