خوش آمديد,
مهمان
|
|
علم روانشناسي در بازاريابي
بازاريابي و روانشناسي بازاريابي با سه کلمه «شناسايي»، «شناساندن» و «رضايت» قابل تعريف است. براي توفيق در فرايند شناساندن، قدرت ارتباط فروشنده مهم است. ارتباط شايسته و مؤثر با بهره گيري از روانشناسي ارتباط با مشتريان ميسر مي شود. "بازاريابي" کسب رضايت مشتري به شيوه اي سودآور است و تمام عمليات قبل از توليد تا پس از مصرف را شامل مي شود. حال روانشناسي چيست ؟ روانشناسي عبارت است از: مطالعه علمي رفتار و فرايندهاي ذهني. در مطالعه علمي رفتار به تيپهاي شخصيتي مي رسيم . شايسته است «بازارياب» نخست خود را بشناسد، درک دقيقي از تيپ شخصيتي خود داشته باشد، سپس ديگران را بشناسد و تيپ شخصيتي ديگران را تشخيص دهد، در اين صورت در بازاريابي موفق مي شود. بازارياب» تنها در پناه شناخت تيپ شخصيتي خود، و تيپ شخصيتي ديگران است که مي تواند ارتباطي مطلوب با ديگران برقرار سازد، اين ارتباط، در جهت تعامل بيشتر، و تعارض کمتر شکل خواهد گرفت.تنها ۲۰درصد از موفقيت يک فرد در فروش، مديون آگاهيهاي او از محصول است. ۸۰ درصد موفقيت در فروش، مديون ترکيبي از افزايش مهارتهاي خود مديريتي و مهارتهاي ميان مديريتي است. |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
خوب بود تشکر
|
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|