خوش آمديد,
مهمان
|
|
خدمت استاد عزیز اقای صفرلی مدیران بازاریابی باید به 4 موضوع مرتبط با تشخیص مسئله دقت کنند
1-مدیران باید مسا ئلی را که مصرف کننده با انها مواجه است بشناسند 2-مدیران بازاریابی باید چگونگی استفاده از امیخته بازاریابی خودرا جهت حل مسائل مصرف کنندگان بدانند این فعالیت میتواند تو سعه محصول جدید یا تغییر در محصول فعلی تنظیم شبکه های توزیع تغییر در سیاست قیمت گذاری رادر بر بگیرد. 3-مدیران بازاریابی میخواهند کاری بکنند که مصرف کنندگان مسائل خودشان را تشخیص دهند . 4-گاهی اوقات مدیران بازاریابی علاقه مند هستند مسئله را در مصرف کنندگان خاموش کنند واز بین ببرند. مهدی پرند دانشجوی مدیریت تبلیغات تجاری |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
سلام و تشکر از زحمات شما ، مطالب ارسالی در خصوص استراتژیهای بازاریابی در راستای تشخیص مشکل و مسائل مشتریان می باشد.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|