خوش آمديد,
مهمان
|
|
اجزای مولفه های نگرشی
1- جز شناختی استراتژی تغییر نگرش از بعد شناختی تغییر باورها تغییر در میزان اهمیت افزودن باورهای جدید تغییر در ایده ال 2- جزء عاطفی تغییر شرطی شدن کلاسیک تغییرات بعد اساس عاطفی توسط خود اگهی یا وب سایت مواجهه صرف 3- جزء رفتاری |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|
|
با سلام ، ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های شما ،مطالب مورد نظر در خصوص عامل نگرش و اجزای آن در رفتار مصرف کننده می باشد که در جلسه قبل بررسی و ارایه گریده است.
موفق باشید صفرلی |
مدير دسترسي عمومي براي نوشتن را غيرفعال كرده.
|