پنج شنبه, 30 فروردين 1403

 



تدوین وانتشار نشریه و سایر امور مرتبط

تدوین و انتشار بولتن خبری با عنوان «مهمترین اختبار مرتبط با سازمان در رسانه ها» جهت استحضار مقام عالی سازمان و مدیران

در این زمینه، اخبار ویژه سازمان در سایت ها و روزنامه های کثیرالانتشار جستجو و رصد شده و بعد از تجمیع و احصای اخبار مرتبط با این حوزه، دسته بندی و چینش اخبار بر اساس اهمیت، تاریخ، موضوع و رسانه در دستور کار قرار می گیرد و سپس بعد از ویرایش و تایید نهایی، خلاصه ای از مهمترین اخبار برای مدیران از طریق سیستم اتوماسیون هر دو روز یکبار اسال می شود. این بولتن خبری از شهریور 1389 تدوین و منتشر گشته و تا کنون 256 نسخه از آن که حاوی تمامی اخبار مرتبط با سازمان در دو سال گذشته می باشد را در خود جای داده است.

 

اطلاع رسانی پیامکی اقدامات سازمان به صورت مستمر برای حدود 5000 نفر گیرندگان که عمدتاً از مدیران ملی و استانی و خبرنگاران می باشند.

در این باره، اطلاع رسانی پیامکی، موجبات جریان سازی خبری و اطلاع رسانی سریع را فراهم آمده و رئوس اخبار و بخشنامه های جدید سازمان به سرعت به تمامی دستگاه انتقال می یابد و این امکان را به آنها می دهد تا با مطالعه اصل خبر از پرتال سازمان، به طور کامل از متن خبر آگاهی یابند.

 

 

تدوین و انتشار نشریه اشاره

در این باره روابط عمومی سازمان اقدام به تدوین و انتشار هفته نامه داخلی با نام " اشاره" نموده است که هدف آن، ترویج فرهنگ سازمانی و ارتقاء عملکرد و دانش مدیران و کارمندان بوده و در جای جای آن رویکرد دینی مذهبی را نیز به صورت توامان ترویج داده است.

در این خصوص، ابتدا منابع از مراجع مختلف (همکاران، سایت، کتب، مجلات و ...) جمع آوری شده و بعد از دسته بندی مطالب احصاء شده، از منظر علمی تحلیل می گردند. سپس بعد از صفحه بندی و ویرایش نهایی، جهت انعکاس در نشریه به تایید مدیر کل محترم روابط عمومی رسیده و از طریق سیستم اتوماسیون هر هفته، شنبه ها برای کلیه همکاران ارسال می گردد. این نشریه از مهرماه سال 90 فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون 43 شماره از آن منتشر گردیده است. لازم به ذکر است تا کنون جهت بهبود مستمر نشریه، دست اندرکاران آن از نظر سنجی و تحلیل بازخورد هر شماره از نشریه بهره مند می گردند.

نويسنده : حمیدرضا مرادی اهری

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.