جمعه, 10 فروردين 1403

 



الگوریتم ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ورودی مهرماه 92 (جدید)

 

pr ziafateAndishe9103با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، با آرزوي موفقيت براي كليه پذیرفته شدگان عزيز، بدين‌وسيله نظر پذيرفته‌شدگان نهايي كدرشته محل‌هاي مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران در مهر ماه سال 1392 دانشگاه جامع علمي ـ‌كاربردي را به موارد زير معطوف مي‌دارد:

كليه پذيرفته‌شدگان کاردانی و کارشناسی لازم است در يكي از روز‌هاي شنبه مورخ 30/6/92 لغايت سه شنبه مورخ 2/7/92 با در دست داشتن مدارك (بند الف مخصوص کاردانی ها) و (بند ب مخصوص کارشناسی ها) به آدرس زیر مراجعه فرمایند.

بالاتر از میدان ولی عصر - زرتشت شرقی – پلاک 45 مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران
ساعت حضور
88934456 (50 خط)
9 الی 13
30/13 الی 16

الف) مدارك لازم براي ثبت‌نام کاردانی :

قبل از حضور در دانشگاه پرینت قبولی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنید.
جهت ورود به سایت سازمان سنجش بخش کاردانی اینجا کلیک کنید.

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري.
2- 3 سری کپی از تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
3- 3 سری تصوير از پشت و روی كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.
4-اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهي آن براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام 3 برگ تصوير آن.
5- اصل مدرك ديپلم نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام سه برگ کپی آن.
6- اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه براي آنان صادر نشده است.
7- فیش تاییدیه تحصیلی لطفا با مراجعه به باجه های پست و ارائه یک برگ کپی از مدرک دیپلم فیش ارسال پستی را به کارشناس تحویل پرونده تحویل فرمایید.
8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان مرد را با توجه به جدول زیر مربوط به مقررات وظيفه عمومي کاردانی مشخص نماید.
9- اصل فیش پرداختی به مبلغ ستون 85 درصد در مقابل هر رشته زیر به شماره حساب 0107255369002 بانک ملی شعبه دانشگاه بنام مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران
واریز مبلغ 85% از کل شهریه ثابت و متغیر به شماره حساب بالا (در ستون زیر مشخص است) و الباقی (15 درصد + 300000 ریال) جهت واریز به حساب متمرکز دانشگاه مرکزی جامع علمی کاربردی اطلاع رسانی خواهد شد (پرداخت الکترونیک از طریق سایت سجاد) و هم اکنون نیازی به پرداخت آن نمیباشد.

نام رشته کاردانی

مبلغ 85 درصد شهریه جهت واریز به حساب بانک ملی مرکز

کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتر

5070000

کاردانی حرفه ای بازاریابی

3801000

کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی گرافیک

3710000

کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

4040000

کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری

4040000

کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

3530000

کاردانی حرفه ای روابط عمومی

3530000

کاردانی حرفه ای حسابداری – صنفی

3440000

کاردانی حرفه ای حسابداری – مالی

3440000

کاردانی حرفه ای حقوق ثبتی

3630000

کاردانی حرفه ای خبرنگاری

3530000

ب) مدارك لازم براي ثبت نام کارشناسی:

قبل از حضور در دانشگاه پرینت قبولی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنید.
جهت ورود به سایت سازمان سنجش بخش کارشناسی اینجا کلیک کنید.

1- 3 سری کپی از تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
2- 3 سری کپی از پشت و روی كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت.
3- 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در 6 ماه اخیر.
4- اصل مدرک فوق دیپلم یا کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش و 3 سری تصویر آن.
5- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد را با توجه جدول زیر مربوط به نظام وظیفه کارشناسی مشخص نماید.
6- اصل فیش پرداختی به مبلغ ستون 85 درصد در مقابل هر رشته زیر به شماره حساب 0107255369002 بانک ملی شعبه دانشگاه بنام مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر 13 تهران

واریز مبلغ 85% از کل شهریه ثابت و متغیر به شماره حساب بالا (در ستون زیر مشخص است) و الباقی (15 درصد + 300000 ریال) جهت واریز به حساب متمرکز دانشگاه مرکزی جامع علمی کاربردی اطلاع رسانی خواهد شد (پرداخت الکترونیک از طریق سایت سجاد) و هم اکنون نیازی به پرداخت آن نمیباشد.

نام رشته کارشناسی

مبلغ 85 درصد شهریه جهت واریز به حساب بانک ملی مرکز

کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدماتی

3730000

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک

3650000

کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه

3650000

کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی

3600000

کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری

3700000

کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی

4250000

کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی

4250000

کارشناسی حرفه ای تربیت مبلغ اسلامی به زبان انگلیسی

4250000

تذکر 1: تمام کپی ها روی برگ A4 یکرو تهیه گردد
تذکر 2: با توجه به اینکه اصل مدرک دیپلم / کاردانی دانشجویان تا پایان تحصیلات در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت لذا تهیه تصویر آن جهت استفاده های شخصی ضروری است.
تذکر 3(ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی: ( ارائه ریز نمرات مقطع کاردانی دانشجویانیکه رشته قبولی آنان با رشته قبلی غیر مرتبط بوده و خواستار معادلسازی برخی دروس پیش نیاز می باشند الزامیست.
تذکر 4(ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی) : نامه درخواست ريز نمرات و تاييديه تحصيلي پس از شروع نیمسال در اختيار دانشجويان قرار خواهد گرفت، مسوليت پيگيري، دريافت و تحويل مدارک مزبور به اين مرکز آموزشی حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری به عهده دانشجو است.
تذکر 5 : طبق مقررات رعايت پوشش اسلامي براي کليه دانشجويان الزامي است.
تذکر 6: ورود دانشجويان به مرکز با لباس نظامي و غير متعارف برای محیط های آموزشی ممنوع است.

مقررات نظام وظیفه مخصوص آقایان پذیرفته شده مقطع تحصیلی کاردانی

1) داشتن کارت پایان خدمت.
2) داشتن کارت معافیت دایم (کفالت،پزشکی،ایثارگران وموارد خاص).
3) داشتن برگ معافیت موقت (پزشکی،کفالت وسایر موارد) بدون غیبت، مشروط بر آن که مدت اعتبار آن سپری نشده باشد. در ضمن از تاریخ اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی مشمول نیز نباید بیش از یک سال گذشته باشد.
4) دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی که به صورت حضوری مشغول به تحصیل بوده و تا تاریخ 31/6/92 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می شوند.
5) فارغ التحصیلان دیپلم به شرط اتمام تحصیل تا پایان 22 سالگی و پیش دانشگاهی به شرط اتمام تحصیل تا پایان 24 سالگی به صورت پیوسته و حضوری(روزانه، بزرگسالان و آموزش از راه دور) و مشروطه به این که از تاریخ فراغت از تحصیل آنان در مقطع دیپلم یا پیش دانشگاهی تا زمان پذیرش در دانشگاه بیش از یک سال سپری نشده باشد و همچنین قبل از ثبت نام در دانشگاه نیز غیبت نداشته باشند.
6)دانش آموزانی که پس از ترک تحصیل و در مهلت یکساله معرفی به وظیفه عمومی، موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی به صورت داوطلب آزاد شده باشند به شرط نداشتن غیبت و سپری نشدن بیش از یک سال از تاریخ اخذدیپلم یا پیش دانشگاهی.
7) فارغ التحصیلان دیپلم یا پیش دانشگاهی دارنده برگ اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آنان سپری نشده باشد مضافا مشروط به این که از تاریخ اخذ مدرک تحصیلی تازمان پذیرش در دانشگاه بیش از یک سال سپری نشده باشد.
8) دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت(18 سالگی تمام) موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی به صورت حضوری یا غیر حضوری (داوطلب آزاد) شده باشند به شرط نداشتن غیبت و سپری نشدن بیش از یک سال از تاریخ اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی.
تبصره: دانش آموزانی که قبل از سن مشمولیت موفق به اخذ دیپلم یا پیش دانشگاهی می شوند چنا نچه حداکثر تا شش ماه پس ازرسیدن به سن مشمولیت (18 سالگی تمام) وارد دانشگاه شوند مجاز به ادامه تحصیل می باشند در غیر این صورت به دلیل ورود به غیبت، مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود. مگر این که در مهلت شش ماه معرفی،خود را از طریق دفاتر پلیس +10به وظیفه عمومی معرفی کرده ودارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.
9) متولدین نیمه اول سال1342 و قبل از آن مشروط برآن که تغییر سن نداشته باشند.
10) کارکنان وظیفه ای که خدمت دوره ضرورت آنان تا تاریخ ثبت نام وشروع به تحصیل به پایان می رسد.این دسته از افرادمجاز به شرکت در پذیرش می باشند لیکن باید به هنگام ثبت نام در دانشگاه گواهی یا کارت پایان خدمت ارایه نمایند.
11) طلاب علوم دینی دارای معافیت تحصیلی حوزه، این دسته از طلاب ، مادامی که اشتغال به تحصیل آنان از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه مربوط تایید شود می توانند با همان معافیت تحصیلی حوزه در دانشگاه نیز تحصیل نمایند ودر صورتی که معافیت تحصیلی آنان به هر دلیل از سوی حوزه لغو گردد مجاز به ادامه تحصیل در دانشگاه نمی باشند.
12) دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات مجاز تحصیل انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه ورشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد.
تبصره: دانشجویانی که تمایل به انصراف وشروع به تحصیل مجدد دارند در طول تحصیلات دانشگاهی (از دیپلم تا دکترا) فقط یک بار مجاز به انصراف می باشند مشروط به این که در سنوات مجاز تحصیلی انصراف داده واز زمان انصراف تا شروع به تحصیل مجدد بیش از یک سال سپری نشده باشد.
13) کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارایه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت از سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.

تذکرات مهم

- دانشجویان شاغل به تحصیل مجاز به شرکت مجدد در این پذیرش نیستند وهمچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ، مجاز به شروع به تحصیل مجدد در این مقطع (کاردانی ) نمی باشند.
- کارکنان وظیفه مجاز به تحصیل هم زمان با انجام خدمت نیستند.
- دانشجویان اخراجی تا پایان خدمت دوره ضرورت یا اخذ معافیت دایم مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند به جز افرادی که قبل از ورود به سن مشمولیت اخراج شده اند.
- مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند ودر صورت شرکت در پذیرش و قبولی در آن ، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاهها مجاز به ثبت نام از آن ها نمی باشند.
- سقف سنوات تحصیل در مقطع کاردانی حداکثر5/2 سال می باشد.
- سربازان شاغل به خدمت جهت تحصیل در مقطع کاردانی از خدمت ترخیص نخواهند شد.

مقررات نظام وظیفه ویژه برادران پذیرفته شده مقطع کارشناسی

1) داشتن کارت پایان خدمت
2) داشتن کارت معافیت دایم (کفالت،پزشکی،ایثارگران وموارد خاص)
3 )متولدین سال 1354و قبل ازآن ،این قبیل مشمولان باید پس از اعلام قبولی ودر زمان ثبت نام کارت معافیت دایم (معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری ) را ارایه نمایند.
4) متولدین نیمه اول سال 1342 و قبل از آن به شرط این که تغییر سن نداده باشند.
5 )مشمولان دارای برگه آماده به خدمت بدون غیبت که زمان پذیرش و ثبت نام آنان در دانشگاه قبل از تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگه اعزام ) باشد، مشروط به این که ازتاریخ فراغت در مقطع کاردانی تا زمان پذیرش در مقطع کارشناسی بیش از یک سال سپری نشده باشد.
تبصره: افرادی که تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه می باشد لازم است در تاریخ مقرر(مندرج دربرگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بیهی است درصورت قبولی در دانشگاه و داشتن سایر شرایط و ضوابط جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد . در غیر این صورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.
6) دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی که تا تاریخ 31/6/1392 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ التحصیل می باشد .
7) فارغ التحصیلان مقطع کاردانی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل تا زمان پذیرش در مقطع کارشناسی بیش از یکسال سپری نشده و همچنین قبل از ثبت نام در دانشگاه نیز وارد غیبت نشده باشند.
تذکر: داوطلبانی که مدت تحصیل آنان در مقطع کاردانی بیش از سقف مجاز سنوات تحصیلی به طول انجامیده ،مجاز به ادامه تحصیل در مقطع بالاتر نیستند.
8) کارکنان متعهد خدمت در سازمان ها و یا وزارتخانه ها با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
9) کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
10) طلاب علوم دینی دارنده مدرک معادل کاردانی مورد تایید و دارای معافیت تحصیلی حوزه.
تذکر: به شرطی که مرکز مدیریت حوزه های علمیه یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و اصفهان تایید نمایند که طلبه قادر است ضمن اشتغال به تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه نیز تحصیل کند، با همان معافیت تحصیلی حوزه ، اشتغال به تحصیل وی در دانشگاه بلامانع است . بدیهی است هر موقع حوزه علمیه معافیت تحصیلی طلبه ای را خاتمه یافته اعلام کند ، مشمول دیگر نمی تواند به عنوان دانشجو از معافیت تحصیلی دانشگاه استفاده نماید و باید خود را در موعد مقرر جهت انجام خدمت معرفی نماید. این گونه دانشجویان برای ثبت نام در هر سال باید موافقت نامه حوزه علمیه مربوط را ارایه نمایند.
11) مشمولان دارای برگه معافیت موقت (پزشکی، کفالت و یا ...) در مدت اعتبار آن (بدون غیبت) که در صورت انقضای مدت اعتبار، حداکثر بیش از یکماه از تاریخ خاتمه معافیت موقت سپری نشده باشد . مضافا مشروط به این که بیش از یکسال از تاریخ فراغت آنان در مقطع کاردانی نیز سپری نشده باشد.
12) کارکنان وظیفه فارغ التحصیلان در مقطع کاردانی بدون غیبت اولیه .
تذکر: این دسته از کارکنان پس از اعلام قبولی از سوی دانشگاه با ارائه گواهی اشتغال به خدمت از یگان مربوط و صدور مجوز تحصیل از سوی وظیفه عمومی به شرط این که دانشجوی اخراجی نبوده باشند برای ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد.
تبصره: کارکنان وظیفه ای که خدمت آنان تا تاریخ 31/6/1392 به پایان می رسد مجاز به ثبت نام می باشند. لیکن باید پس از قبولی و موقع ثبت نام در دانشگاه گواهی یا کارت پایان خدمت ارایه نمایند.
13) دانشجویان انصرافی سایر دانشگاه ها در صورتی که در سقف مجاز سنوات تحصیلی انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تازمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد.

تذکرات مهم:

1) مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و در صورت پذیرش در دانشگاه ، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آنان نمی باشند.
2) دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت دوره ضرورت و یا اخذ معافیت دایم، مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند .
3) برای دانشجویان شاغل به تحصیل و فارغ التحصیلان دوره کارشناسی معلفیت تحصیل مجدد در همین مقطع صادر نمی شود.
4)کارکنان وظیفه ،مجاز به تحصیل همزمان با انجام خدمت نمی باشند. این دسته از کارکنان در صورت نداشتن غیبت اولیه و داشتن سایر شرا یط ،جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد.
5) مدت تحصیل در مقطع کارشناسی نا پیوسته حداکثر 3 سال می باشد.