جمعه, 10 فروردين 1403

 



ارتقاء مرکز واحد 13 به رتبه 2 در نتایج سطح‌‌بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کشور

rotbeh1ارتقاء رتبه مرکز واحد 13 به رتبه 2 در نتایج سطح‌‌بندی مراکز آموزش علمی کاربردی کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از نتایج سطح بندی مراکز آموزش علمی کاربردی در سال 99 خبر داد.
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: برای سومین سال متوالی در سال 1399و با مشارکت مراکز آموزش علمی­ کاربردی، واحدهای ستادی و استانی این دانشگاه، مراکز آموزشی ارزیابی و سطح  بندی شدند که نتایج آن در سامانه سطح ‌بندی به نشانیcrs.uast.ac.ir با دسترسی اختصاصی در اختیار هر کاربر قرار گرفته است.
وی گفت: در فرآیند مذکور مراکز بر اساس مدلی مشتمل بر 8 عامل، 58 ملاک و 183 نشانگر ارزیابی و با احتساب امتیازات کسب شده، تعیین سطح شدند که بر این نتایج 225 مرکز در سطح دو، 235 مرکز در سطح سه و 18 مرکز در سطح چهار قرار گرفتند. بدیهی است سطوح تعیین شده مبین وضعیت جاری هر یک از مراکز آموزش علمی کاربردی بوده و نتایج حسب سطح عملکرد و میزان تحقق توصیه ­های اصلاحی؛ در ارزیابی ­های بعدی متغیر است.
دکتر محسن محمدزاده عنوان کرد: مراکز آموزش علمی کاربردی متناسب با نتایج کسب شده در دو جنبه سطح­ بندی شدند. نخست براساس نتایج حاصل از ارزیابی سال جاری در سطوح چهارگانه و زیر سطح­ های مربوط به آن تعیین وضعیت شده و سپس باتوجه به سیر تحولی عملکرد سال جاری در قیاس با ارزیابی گذشته بسته به میزان تغییر نمره در یکی از حالت­های پیشرفت، مانا و پسرفت قرار گرفتند.

این افتخار کسب شده را به رئیس مرکز واحد 13 سرکار خانم صفاپو،  اساتید محترم ، دانشجویان گرامی و کارکنان ساعی و خدوم واحد 13 تبریک گفته و از خداوند منان توفیق روز افزون در راه تعالی علمی و آموزشی این عزیزان را خواستاریم 
نويسنده : علیمردانی

مدیر فرهنگی و امور پژوهشی