جمعه, 10 فروردين 1403

 



شرکت ایساکو

isaco

تاريخچه

شركت تهيه و توزيع قطعات و لوازم يدكي ايران خودرو در تاريخ 1/8/1356 در قالب شركت سهامي خاص تاسيس و با شماره ثبت 30048 در تاريخ 15/8/1356 در اداره ثبت شركتها و مالكيت صنعتي تهران به ثبت رسيد . بر اساس ماده 3 اساسنامه مصوب 30/3/1379 موضوع فعاليت شركت به شرح ذيل مي‌باشد :

خريد ، فروش ، صادرات و واردات انواع خودرو سواري ، اتوبوس ، ميني بوس ، كاميون ، وانت و مانند آن - ارائه خدمات پس از فروش به كليه محصولات ايران خودرو و شركتهاي تابعه آن- تهيه و توزيع ، خريد و فروش ، صادرات و واردات قطعات و لوازم يدكي انواع خودرو و خدمات پس از فروش آنها- انجام معاملات بازرگاني و غير بازرگاني- تاسيس شركت با مشاركت يا بدون مشاركت اشخاص داخلي و خارجي- خريد كارخانجات و سهام شركتها- انجام هر عمليات مجاز سود آور- مبادرت به هرگونه فعاليتي براي انجام مفاد بالا و يا تسهيل در اجراي آن .

با توجه به تعلق بيش از 99/99 درصد سهام ايساكو به شركت ايران خودرو (سهامي عام) كه خود مشمول مفاد بند «الف» قانون حفاظت و توسعه صنايع ايران خودرو مصوب 10/4/1358 مي‌باشد ، شركت بصورت غير مستقيم مشمول مفاد بند مذكورگرديده و اداره امور آن به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران محول گردید. در سال 1363 اداره امور شركت به وزارت بازرگاني واگذار گرديد و از تاريخ 1/11/1370 ، اداره امورشركت تحت سرپرستي و نظارت وزارت صنايع سنگين و از آن طريق زير نظر شركت ايران خودرو (سهامي عام) به عنوان مرجع اداره كننده قرارگرفت . با ادغام دو وزارتخانه صنايع و صنايع سنگين در سال 1373 عملاً شركت تحت پوشش وزارت صنايع قرار گرفت. با وجود گستردگي موضوع فعاليت شركت ، عمده فعاليت آن طي بيست سال از شروع كار معطوف به بازرگاني قطعه ، بخصوص تهيه و توزيع قطعات خودروهاي توليدي شركت ايران خودرو بوده است . موضوع ارائه خدمات پس از فروش به استفاده کنندگان از محصولات ايران خودرو در ابتداي سال 1371 و پيش از آغاز دهه سوم فعاليت، شركت به شركت تهيه و توزيع محول شد . پس از تغيير مديريت، با تصويب تغييرات اساسنامه شركت در سال 1378 و درج «خدمات پس از فروش» در موضوع آن، شركت تهيه و توزيع قطعات و لوازم يدكي ايران خودرو بصورت رسمي به عنوان ارائه كننده خدمات پس از فروش، محصولات ايران خودرو شناخته شد . درابتداي سال1382 خدمات پس ازفروش از شركت ايساكو منتزع و در ابتداي سال 1386 خدمات پس از فروش دوباره به ايساكو ملحق گرديد.

چشم انداز

  • رهبري      بازارهاي داخلي و خارجي خدمات پس از فروش و قطعات يدكي خودرو هاي ايران خودرو 

ماموريت

ما از مديريت، تخصص و تجربه خود و شبكه خدماتي در داخل و خارج كشور براي ارائه خدمات پس از فروش و تأمين قطعات يدكي خودروهاي شركت ايرانخودرو در راستاي افزايش رضايت مشتريان و اطمينان خاطر كليه ذينفعان بهره مي‌گيريم

سيستم مديريت كيفيت

شركت ايساكو به منظور به اثبات رساندن توانايي خود در فرآهم سازي الزامات مشتري ،رسيدن به كيفيت جهاني، توسعه پايدار و كسب رضايت مشتري، به عنوان مهمترين مولفه هاي كسب و كار، استقرار نظام مديريت كيفيت بر اساس سري 9000 را ابزار مديريتي مناسب شناخته است.


ايساكو از سال 1378 به استقرار نظام مديريت كيفيت بر اساس استانداردهاي سري ايزو 9000 اهتمام ورزيده و در اين مسير به اخذ گواهينامه هاي ذيل نائل آمده است :

  • ايزو      رضايت مشتريان 10002:20004در سال 1391 از موسسه توف نورد آلمان
  • ايزو       آموزش فني 10015:1999در سال 1390 از موسسه ccpl
  • ايزو      9001:2008 در سال 1389 از موسسه توف نورد آلمان
  • ايزو      9001:1994 در سال 1378 از موسسه توف نورد آلمان
  • ايزو      9001:2000 در سال 1386 از موسسه توف نورد آلمان

از ديدگاه ايساكو "آنچه كه بيش از كسب گواهينامه اهميت دارد حركت در مسير كيفيت و نهادينه كردن فرهنگ كيفيت و نگهداري، پويايي و توسعه سيستم مديريت كيفيت مي باشد."

imagesCAWJSYSG

خط مش كيفيت

شرکت ایساکو، به عنوان بزرگترین و گسترده ترین شركت خدمات پس از فروشخودرو، در راستای  اعتلاي برند و افزايش وفاداري و رضايتمندي مشتريان گروه صنعتيايران‌خودرو و ساير ذينفعان، خط مشي كيفي خود را اين چنين اعلام مي نمايد:

  • ارتقا سطح رضايت مشتريان از طريق سرلوحه قراردادن كيفيت و سرعت در تمامي فعاليت هاي خدمات پس از فروش
  • تحكيم روابط با شركاء تجاري (شبكه خدمات) از طريق برقراري رابطه برنده -برنده
  • ارتقاء ارزش آفريني براي سهامداران با تاكيد بر رويكردهاي مديريت منابع مالي و هزينه ها
  • چابك سازي فرآيندهاي كليدي (تأمين، فروش و خدمات پس از فروش)
  • توسعه سازمان الكترونيك يكپارچه و دانش محور
  • مديريت بهينه سرمايه‌هاي انساني

حركت در چهارچوب سياست‌هاي كيفي فوق، جز با اعتقاد به اصل اتحاد صادقانه وتعهد به رعايت اصول و الزامات سيستم مديريت كيفيت ميسر نخواهد بود.
 اينجانب ضمن  اعلام تعهد كامل به اجرا، حفظ و نگهداري سيستم، از كليه اعضاء محترم گروه ايساكوانتظار دارم با درك كامل اين خط مشي، مشاركت خود را به صورت مستمر در تحقق اهداف به كار گيرند.

افتخارات كسب شده در جوايز كيفي داخلي و خارجي بر اساس مدل EFQM   ::

شرح

سال

دريافت لوح تقدير و تنديس بلورين تعالي از   نخستين همايش تعالي مديران گروه صنعتي ايران خودرو

1386

دريافت تقديرنامه از چهارمين جايزه ملي بهره   وري و تعالي سازماني

1385

دريافت گواهینامه تعهد به تعالی از سومين   جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی

1384

دریافت لوح تقدير از سومين جایزه ملی کیفیت

1384

نامزد دریافت مدال طلا از سوی بنیاد سرآمدی در   کسب و کار FEBP
  (FOUNDATIONFOR   EXCELENCE IN BUSINESS  PRACTICE)

دريافت گواهینامه تعهد به تعالی از اولين   جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی

1382

دریافت گواهینامه اهتمام به سرآمدی از اولين   جایزه ملی کیفیت

1382


 ::   اعتبارات و افتخارات در سيستمهاي مديريتي و كيفيتي   ::

شرح

سال

ايزو رضايت مشتريان 10002:2004

1391

ايزو  آموزش فني 10015:1999 

1390

ايزو 9001:2008

1389

كسب گواهينامه ISO 9000-2000

اجراي سيستم مديريت كيفيت ايزو در سطح   نمايندگيها و تعميرگاههاي مركزي ايساكو

از سال 87

اجراي برنامه ريزي استراتژيك بر اساس مدل BSC

از سال 85

اجراي رويكرد شش سيگما

از سال 82

كسب گواهينامه ISO9002-1994


 ::   افتخارات كسب شده در خدمات پس از فروش   ::

شرح

سال

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره نهم)

دوره اول 1385

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره هشتم)

دوره دوم 1384

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره هفتم)

دوره اول 1384

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره ششم)

دوره دوم 1383

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره پنجم)

دوره اول 1383

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره چهارم)

1382

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره سوم)

1381

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره دوم)

1380

كسب رتبه اول خدمات پس از فروش صنعت خودروي   ايران از وزارت صنايع (دوره اول)

1379


 ::   افتخارات كسب شده در جامعه   ::

شرح

سال

دريافت تقديرنامه در نهمين نمايشگاه بين‌المللي   صنعت خودرو و قطعات يدكي

1384

دريافت تقديرنامه از پنجمين نمايشگاه تخصصي و   سومين نمايشگاه بين‌المللي خودرو و صنايع وابسته

1384

دريافت لوح سپاس از دومين نمايشگاه صنعت حمل و   نقل مشهد

1383

كسب تنديس از اولين نمايشگاه خودرو استان يزد

1383

دريافت لوح سپاس از اولين نمايشگاه خودرو نيرو   محركه استان كرمان

1383

كسب تنديس در دومين نمايشگاه خودرو و قطعات   وابسته جزيره كيش

1382

نويسنده : فاطمه متولي كسمائي

این کاربر 1 مطلب منتشر شده دارد.

به منظور درج نظر برای این مطلب، با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.