پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



زمان و مکان برگزاری کلاس های ترم مهرماه94

به نام آنکه جان را فکرت آموخت                     چراغ دل به نور جان بر افروخت

واحد 13تهران

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت،بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می خورد و دروازه های آسمانی بینش و دانایی به روی صدها هزار دانش پژوه آغوش می گشایند.

همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.آغاز سال تحصیلی جدید را به معلمین پرتلاش و دانش آموزان خلاق و آینده ساز کشور تبریک و تهنیت عرض می نماید.با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

.....................................

لازم به ذکر است دانشجویان برای اطلاع از برنامه هفتگی خود می توانند از راهنمایی تصویری زیر جهت اطلاع از برنامه هفتگی خود و تطبیق آن با جدول زیر و اطلاع از مکان برگزاری کلاسها اقدام لازم انجام پذیرد.
واحد 13 تهران دارای 2 ساختمان می باشد که عبارتنداز: ساختمان شماره 1 واقع در خیابان فاطمی –روبه روی هتل لاله ،ساختمان شماره 2 واقع در خیابان زرتشت شرقی پلاک 45  که در صورت بروز هر گونه مشکل در زمینه کلاس ها با کارشناسان آن ساختمان ارتباط برقرار نمایید.

جهت دریافت راهنمای تصویری برنامه هفتگی کلیک کنید.
  • لازم به ذکر است کد گروه های داخل برنامه هفتگی خودرا بر اساس روز در برنامه زیر جستجو نمایید.
کارشناس مدرسان فاطمی :سرکار خانم هدایت پور 88952001 داخلی (111)
کارشناس آموزش - مدرسان ساختمان زرتشت : سرکار خانم معروفی 88934459

شروع کلاسهای نیمسال اول 95-94 شنبه 4 مهرماه


جدول زمانبندی و محل کلاسهای نیمسال تحصیلی مهر94



ایام هفته

برنامه کلاسها
شنبه دریافت
یکشنبه در حال بروز رسانی 
دوشنبه دریافت
سه شنبه دریافت
چهارشنبه دریافت
پنجشنبه دریافت
جمعه دریافت


نويسنده :

این کاربر مطلب منتشر شده دارد.