پنج شنبه, 09 فروردين 1403

 



آنچه در همایش حقوق ثبت گذشت

واحد13همایش حقوق ثبت در سالن خوارزمي دانشگاه علمي كاربردي واحد ١٣ تهران برگزار شد .كه با استقبال بي سابقه اي از دانشجويان اين دانشگاه رو به رو گشت و به جرات مي توان اين همايش راکه در مورخ 6 اسفندماه برگزار گردیدرا يكي از بهترين همايش هاي دانشجویی نيز ناميد.
ميهمان هاي ويژه اي كه در اين همايش حضور داشتند:



  • جناب آقاي مير حسيني
دبير شوراي هماهنگي وسياستگذاري مالكيت معنوي ايران
  • جناب آقاي سعادتيان
مدير كل ثبت اسناد و املاك تهران
  • جناب آقاي اردكاني
رئيس كانون سردفتران و دفتر ياران
  • جناب آقاي كياني
رئيس مركز مالكيت صنعتي ايران
  • جناب آقاي بشيري
مدرس دانشگاه وكيل دادگستري و نويسنده كتب ثبتي
و ديگر مهمانان محترم كه در همايش حضور داشتند.

•خلاصه اي از همايش از قلم راوي

دقايقي بود در سالن همايش نشسته بوديم تا مراسم شروع شود كه مجري برنامه جناب اقاي خواجه خباز به روي سن حاضر شدند ومراسم به صورت رسمي آغاز شد و پس از صحبت هاي اوليه دعوت شد از قاري محترم جناب آقاي ميرزا خانی كه با اياتي چند از كلام الله مجيد طراوت مجلس را چندين برابر كنند صوت داوودي قاري تمامي ميهمانان را مجذوب خود كرد قرآن تمام شد و صداي سرودي زيبا سالن همايش را فرا گرفت سرود جمهوري اسلامي ايران كه به احترام كليه ي مهمانان به روي پا ايستادند .مجري به روي سن بازگشتند و كنتاكتور برنامه را با ميهمانان مروري كردند و از استاد و مدير گروه حقوق ثبت جناب اقاي جهانشاهي براي عرض سلام و خوش آمد گويي به مهمانان را به روي سن فرا خواندند وپس از سخنراني دكتر يك فيلم كوتاه از چگونگي برگزاري همايش براي حضار پخش شد و پس از فيلم مجري برنامه از ميهمانان يكي يكي براي سخنراني دعوت كرد.

سخنراني و پرسش و پاسخ:

اين بخش برنامه يكي از بهترين بخش هاي اين همايش لقب گرفت زيرا اين بخش همايش به اين صورتي بود كه ميهمانان پس از سخنراني به روي سن بر روي صندلي هايي كه از قبل تدارك ديده شده بود مي نشستند تا بعد از تكميل شدن ميهمانان به سوالات حضار حاضر در سالن جواب بدهند كه چندين سوال مطرح شد و ميهمانان به صورت كامل اين سوال هارو جواب دادند.

اهداي تقدير نامه به ميهمانان ويژه:

پس از سخنراني و پرسش و پاسخ به ميهمانان ويژه تقدير نامه هاي از دست استاد جهانشاهي سركار خانم نبي يان و جناب دكتر جاويد مهر نيز اهدا گرديد.

اهدا تقدیر نامه به مسوولین برگزاری همایش :

همچنین از طرف دانشجویان گروه حقوق و از طریق ریاست محترم دانشگاه جناب اقای دکتر جاوید مهر و سرکار خانم صفا پو و سرکار خانم نبی یان از اقای جهانشاهی مدیر گروه محترم حقوق و استاد محترم سركار خانم كاظم زاده كه بيشترين حمايت و كمك از طرف اين استاد گرانقدر بود نيز تشكر و قدر دانی شد .

اجراي موسيقي سنتي زنده:

بعد از پرسش و پاسخ مجري از گروه سنتي مسيحا دعوت كرد تا به روي سن رفته و برنامه خود را به نمايش در بياورند كه نوازندگان دف و ني و تارو تنبك روحي تازه به مجلس دادن .

اهدا جوايز به برترين مقاله:

در اين همايش اساتيد و دانشجوياني مقالاتي در رابطه با موضوع حقوق ثبت نيز ارايه داده بودند كه بعد از تحقيق و بازديد اساتيد تعدادي از اين مقالات رتبه كسب كردند كه جوايز به شرح ذيل اهدا گرديد:

تقدير از دبيران و مسوولين برگزاري همايش:

در اين بخش تقدير نامه اي از طرف استاد جهانشاهي به دبيران و مسوولين برگزاري همايش اهدا گرديد.
لازم به ذكر مي باشد كه در اين همايش كليه كارهايي كه انجام شد زير نظر مستقيم استاد كاظم زاده بوده و با هماهنگی ایشان انجام مي دادند كه از زحمات ايشان و استاد بهتويي هم تقدير به عمل آمد.
تقدير از مسوولین دانشگاه توسط استاد كاظم زاده و استاد جهانشاهي هم صورت گرفت و تقدير نامه به همراه يك دسته گل به به ایشان تقديم شد.
و در پايان همایش مدير موسسه چتر دانش اسپانسر همايش چند دقيقه اي را سخنراني نمودند و پس از ان مجري برنامه اختتاميه همايش را اعلام نمودنددانشجوياني كه در اين راه دشوار و سخت همراه ما بودند و باري از شانه های ما برداشتند.

  • كميته تشريفات:جناب اقاي نيكو - اقاي منصوري-اقاي حسيني-اقاي محمدي -اقاي صادق فر -اقاي خيراني -اقاي سليمان پور -اقاي رجبي-اقاي گوهري -اقاي پريوش
  • كميته فني:اقاي حسن زاده- اقاي تكتاز
  • كميته هماهنگي:اقاي مير حسيني- اقاي جباري- اقاي ميرزاوند
  • كميته ثبت نام:خانم محمدي - خانم عليقارداشي
  • كميته حفاظت:اقاي جمشيدون- اقاي جباري -اقاي شمس -اقاي گيلوري
  • كميته خبر :خانم فولادی- آقای قربانی
  • كميته نظارت : 
  • و در اخر جا دارد از تمامي كساني كه در برگزاري اين همايش به ما كمك كردند از جمله مدیر امور اداری سرکار خانم میرزایی و گروه خدمات دانشگاه همچنین كارشناسان محترم امور مدرسان - و تمام كساني كه مارا ياري نمودند تشکر و قدردانی میکنیم . 

نويسنده : سارا فولادی سفیدی

این کاربر 7 مطلب منتشر شده دارد.