جمعه, 10 فروردين 1403

 



کارگاه پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر و روانگردان

uast13-slide-small-pishgiri - Copyکانون مشاوره مرکز 13تهران با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی استان تهران(شرق) برگزار می کند:کارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان

در دسترس بودن مواد مخدر، ارزان بودن ، نزدیکی به کشور افغانستان که تولید کننده مواد مخدر می باشد، اقتصاد خانواده، پایین بودن سطح آگاهی خانواده، تاثیر گروه همسالان، ریسک پذیر بودن جوانان، ابتلا به افسردگی و فشارهای روحی و همچنین تاثیر کوتاه مدت مصرف مواد مخدر در کاهش درد و استرس و ... در جذب افراد مخصوصا جوانان به اعتیاد موثر است.
نقش دانشگاه در پیشگیری و آموزش  جوانان در زمینه مصرف مواد مخدر بسیار موثر می باشد و تربیت مقتدرانه، بر تربیت مستبدانه کارآمدتر می باشد.
در همین راستا دفتر مشاوره مرکز 13تهران با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی استان تهران(شرق) اقدام به برگزاری کارگاه پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر و روانگردان برای دانشجویان مرکز نموده است.
  • کارگاه فوق در مورخ پنجشنبه 22آذرماه از ساعت 8الی 12 در سالن همایشات مرکز 13تهران و با حضور استاد گرانقدر جناب آقای غلامرضا رجبی برگزار می گردد.حضور برای تمامی دانشجویان بلامانع است.
نويسنده : سیما صلح میرزایی

مدیریت امور فرهنگی و پژوهشی - مدیر سایت